Produkt, który posiada wady ukryte, bądź ulegnie uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od Ciebie, może zostać oddany na gwarancję zgodnie z prawem gwarancyjnym zawartym w regulaminie strony.
Aby Twoja reklamacja uległa procesowi rozpatrzenia, powinieneś:
- do zwracanego produktu dołącz fakturę bądź paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz zwrotu;
- zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu (w miarę możliwości);
Zwrot produktu – klient ma możliwość zwrotu produktu w ciągu gwarantowanych 30 dni. Termin 30 dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony;
- produkt w miarę możliwości powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu, do zwracanego produktu dołączona została faktura lub paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz;
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za nieważną. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie w.w. 30 dni. Zakupiony towar należy zwrócić z wypełnionym i załączonym do przesyłki formularzem oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz dowodem sprzedaży na adres:
MEDI by Ann Anna Słomska, NIP: 988-01-82-333, ul. Sportowa 17, 55-100 Trzebnica, Księginice
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu.